♥♥♥♥♥♥♥♥♥KOCHAM♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

piątek, 10 stycznia 2014

Hello ! ;)

Heeej ! ;) Witam Was na pierwszym poście mojego nowego bloga ! Po raz pierwszy wpadłam na pomysł by napisać bloga historyjkowego ^.^ Mam nadzieję, że moje historie Was chociaż trochę zaciekawią. Będę pisała tak naprawdę o SOBIE. Będą to urywki ze smutnych, ale i wesołych chwil mojego codziennego życia. W postach będę pisała o sobie jak0 "Ally", ale pewnie się domyślacie, że moje imię brzmi inaczej ;) Naprawdę nazywam się Julia. Nie chciałam wykorzystywać mojego normalnego imienia, ponieważ wymyślone przeważnie dla pisarza jest ciekawsze, tak mi się przynajmniej wydaje. Nie będę pisała na wstępie jakie jest moje marzenie, moja pasja, czy nawet ile mam lat, bo tego dowiecie się od Ally ! ;D A więc zapraszam Was na podróż do krainy zwanej MOJĄ RZECZYWISTOŚCIĄ ♥

 
Ally Wright
 
Tak, to ja. Jestem Ally. Mam 14 lat i chodzę do pierwszej klasy gimnazjum. Moją pasją jest śpiew ! Uwielbiam to robić ! Śpiewanie uwalnia mnie od problemów i sprawia, że czuję się wolna i po prostu SOBĄ ♥ Na scenie łatwiej wyrazić siebie, no i w ogóle... ;) nie zrozumiecie. Lubię też sport - szczególnie piłkę ręczną. Tak, wiem może nie uwierzycie, ale jestem bramkarzem ! Większość dziewczyn idzie tam za karę, natomiast ja lubię tam być. Tylko ja, bramka i atakujący. Później wyrzut piłki i GOL ♥ Najpiękniejsze chwile jakie można sobie wyobrazić. No przynajmniej tak było w podstawówce... teraz wszystko się pozmieniało.
 
Claudia Schmey
 
O teraz Claudia ! W skrócie mówimy na nią Clau, więc pozwolicie, że tak właśnie będę się o niej wypowiadać. A więc Clau chodzi ze mną do klasy ! ;) Siedzimy ze sobą na każdej lekcji =) Obydwie nie uczymy się najgorzej, to się przydaje ;) Clau też gra w ręczną, ale w polu. Potrafi też dobrze śpiewać, jednak nie pokazuje nikomu swojego talentu, I don't know why ? Szaleje za nią taki jeden chłopak, ale ona daje mu kosza, hmm przykre, ale prawdziwe ^.^ Clau jest bystra i no lubi CHEMIĘ xo. Masakra, no ale jest ogólnie fajną psiapsiółą !
 
Roxanne Gayre
 
Hmm... Z Roxanne mam czasami na pieńku... no, a z Klaudią to już w ogóle się nie lubią! Roxi jest bardzo chuda i może niezbyt wysoka. Przyjaźni się z Jennifer. Lubi przyciągać do siebie uwagę chłopców... Na pewno nie raz o niej usłyszycie !
 
Jennifer Crowd
 
 
Teraz Jenni. Przy Roxanne ta dziewczyna jest zupełnie inna, niż tylko przy mnie, nic dziwnego, Roxanne jest nawet zbyt władczą osobą. Jenni jest baaardzo nieśmiała, ale słodka, no i bardzo śliczna, a jednak przyjaźni się z Roxanne... Cóż szkoda ... ;(
 
 
Michael Prayton
 
Tak Michael. Nasz błazen. Jest trochę zboczony... No, aaaale... LOL. Lubi grać w Fifę... No dobra nie wiem co mam o nim pisać chodźmy dalej !
 
Lukas Simple
 
Lukas to fajny chłopak ;) Jest całkiem spoko kolegą.! Przyjaźni się z Michaelem. Jest spoko i ogółem można mu czase zaufać.
 
Christopher Brown
 
Mówimy do niego w skrócie po prostu - Chris. Ma on brata bliźniaka - Waide'a. (nie za bardzo go lubię ;/). Hmm Chris się we mnie trochę podkochuje, ale nie jest nachalny, a to waaaażne baaaardzo! Ja najpierw muszę poznać osobę, a dopiero potem reszta. Gra w nogę - DOBRZE !
 
Kat Rejmich
 
Nie wiem co mam napisać o Kat. Zwykła dziewczyna, trochę denerwująca. Myśli, że każdy chłopak się w niej buja, no iiii o niej by było TYLE ;D
 
Resztę osób opiszę po prostu w skrócie, okej ? ;D
Brian Kuwin - podkochuje się w Claudii ! ♥ Moje gołąbeczki.
Natalie Praid - chodzi do innej klasy. Buja się w niej Matt.
Matt Swan - buja się w Natalie ;) Trochę wkurzający ! ^.^
Andrew Ray - wkurzający typek, no bynajmniej dla innych :D
 
Musiałabym całą szkołę chyba opisać w tym poście żebyście poznali wszystkich ! Hahah. Mam nadzieję, że wstęp Wam się podoba ;D do zobaczenia w kolejnym poście !             JulCia ♥

 

                                                     

2 komentarze:

  1. Ciekawy post ! Będę wpadać częściej, tak trzymaj ! :)
    Zapraszam do mnie :

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pierwszą obserwującą twój blog :)
    Miło by mi było, gdybyś i ty zaobserwowała mojego bloga ;)
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń